Revizie Ulei Cutii Automate

Servicii de intretinere cutii viteze automate (schimb ulei, filtru ulei, garnitura)

 

                   Este necesar schimbul uleiului din cutia de viteze automata?

Pe scurt, da! Preventia este mai ieftina decat reparatia!
Uite ce trebuie sa stii  despre cutia de viteze automata si motivul pentru care este necesar schimbul de ulei.

Lichidul(uleiul) de transmisie este de cele mai multe ori, de culoare roşie. Pe masură ce se uzeaza,incepe devină mai închis la culoare  maro/negru. El poate dobandi un miros de ars, care ar putea indica faptul că trebuie schimbat sau că transmisia dezvoltă probleme mecanice.

 

 

                                             Semne ca trebuie sa inlocuiesti uleiul cutiei automate:

  • Daca schimbarea treptelor e greoaie, nu se mai face lin
  • Vitezele se schimba cu intarziere sau la o turatie mai mare
  • Cutia produce zgomot în mers şi/sau la schimbarea treptelor de viteză
  • Cutia trepideaza la  schimbărea vitezelor
  • Cutia produce mici şocuri la schimbarea vitezelor
  • Daca vezi pe joja de la uleiul cutiei un ulei murdar, noroios, in loc sa fie transparent si curat
  • Atunci cand este frig si cutia schimba greu de tot pana cand se incalzeste
  • Daca a ajuns la numarul de kilometri stabilit de producator

                                       Cum se face schimbul la cutie automata

Poti face schimbul in orice service daca acesta e echipat cu echipament corespunzator.

La noi, SOS SERVICE AUTO, schimbul se face cu un aparat de ultima generatie full automat!!!

Acest aparat  efectueaza spalarea componentelor cutiei, dupa care schimba dinamic tot uleiul la o temperatura controlata. De asemenea, unele cutii automate sunt prevazute cu filtre care trebuie sa fie inlocuite o data cu schimbarea uleiului.

Cutiile de viteze automate sunt fabricate de cativa mari producatori (ZF, GM, BorgWarner, Getrag, Jatco etc.). conform  cerintelor  si specificatiilor  producatorilor de autovehicule.

 

                                Schimbul de ulei este recomandat la maxim  150.000 de kilometrii.

De ce? Pentru ca orice mecanism in miscare are nevoie de lubrifiere.  La fel ca si uleiul de motor al autovehiculului, uleiul de cutie se deterioreaza în timp. La fiecare schimbare de trepte, uleiul capata diverse reziduuri (aschii de pe pinioane, pilitura de fier) si e supus temperaturilor foarte inalte. Se recomanda ca schimbul uleiului sa se faca intr-un service echipat cu un aparat automat care sa spele si sa injecteze uleiul la temperatura si presiune optima.

Pentru oferte va stam la dispozitie la numerele de telefon din sectiunea Contact